Lassan eszel? Sovány leszel! 5 tipp

Több felmérés is egyértelműen bizonyította, hogy a lassan táplálkozó emberek kevésbé hajlamosak a hízásra. Ennek több oka is van. A két legfontosabb: Egyrészt a hosszan tartó ízélmény telítettség érzést okoz, másrészt a gyomor lassabb tágulása miatt az agy előbb érzi a jóllakottságot, így abbahagyjuk az evést.

Nézzünk néhány jótanácsot, hogy hogyan lassulhatunk le:

1. Az evés legyen megkülönböztetett alkalom, ne pedig szükséges rossz. Készüljünk rá, tervezzük be a napi teendők közé, szánjunk rá időt. Enni jó - legyen ez fontos.

2. Ne együnk az utcán, menet közben vagy otthon állva. Ha a sok elfoglaltság miatt mindenképpen gyorsételt eszünk, azt is mindig ülve tegyük.

3. A zöldségeket és gyümölcsöket együk, ne pedig igyuk! A smoothie-k nagyon népszerűek, de az „élelmiszer” felhörpintése a leggyorsabb módja a kalóriabevitelnek. Egy alma vagy egy narancs szilárd állapotban történő elrágcsálása már több időt igényel.

4. Együnk társaságban, vagy ha egyedül eszünk, akkor ne nézzünk közben TV-t, ne használjunk mobil eszközöket.

5. Használjunk kisebb evőeszközöket.

Forrás: Fooducate


Kiemelt bejegyzés
Legutóbbi bejegyzések
Korábbiak
Címkék
No tags yet.

© TopForma Speedfitness Stúdió Ltd. all rights reserved.

NYITVA TARTÁS

HÉTFŐTŐL-PÉNTEKIG

7.00-20.00

​SZOMBAT

​8.00-12.00

 

CÍMÜNK

HELYSZÍN

1138 BUDAPEST 13. kerület
Gömb u. 2/b. 6. emelet 2.
0502-es kapucsengő

Tel: +36 30 44 77 454
Email:info@topforma-speedfitness.hu

Lájkold facebook oldalunkat és kérd a kedvezményt!