Erősítés, izomépítés

Jön a strandidény, ideje arra gondolni, hogy fogunk kinézni póló nélkül.

De hogy kezdjünk hozzá? Elő a súlyokkal, irány a konditerem? Csakhogy van egy bökkenő.

Az otthoni gyúrás gyakran aránytalan testfelépítést eredményez, mivel nincs edző (szaktudás), hogy mikor mit és hogyan kell végezni.

A konditermeket pedig sokan utálják (bámészkodók, tömeg, közösködés, viselkedés stb.).

Pedig van megoldás: a speedfitness edzés során a személyi edző csak veled foglalkozik, a testalkatodnak, erőnlétednek és elvárásaidnak megfelelő gyakorlatokat állít össze.

Előtte izotóniás italt kapsz, utána fehérje shake-et és lezuhanyozva indulhatsz tovább.

És mindez benne van az árban.

A speedfitness edzésből már heti 2 x 20 perc elég a látható eredményhez.

Jön a strandidény, ideje bejelentkezni spedfitnessre.


Kiemelt bejegyzés
Legutóbbi bejegyzések
Korábbiak
Címkék
No tags yet.

© TopForma Speedfitness Stúdió Ltd. all rights reserved.

NYITVA TARTÁS

HÉTFŐTŐL-PÉNTEKIG

7.00-20.00

​SZOMBAT

​8.00-12.00

 

CÍMÜNK

HELYSZÍN

1138 BUDAPEST 13. kerület
Gömb u. 2/b. 6. emelet 2.
0502-es kapucsengő

Tel: +36 30 44 77 454
Email:info@topforma-speedfitness.hu

Lájkold facebook oldalunkat és kérd a kedvezményt!