speedfitness, speedfitness 13. kerület

Edzés: öröm vagy átok? 8 motivációs módszer!

Ugye, milyen nagyszerű az edzés utáni elégedettség? Amikor letesszük a súlyt, amikor célba érünk vagy az edző szól, hogy lefutott az utolsó impulzus is a speedfitness gépen. Az a csodálatos "Megcsináltam!" érzés, ami közelebb visz a céljainkhoz.

De azt is tudjuk, milyen nehéz rászánni magunkat. Amikor nincs kedvünk az egészhez, amikor visszahúz fotel vagy akár az irodai szék (mert munka mindig van).

Speedfitness Budapest, 13. kerület

Ezen segít a következő motivációs lista:

1. Készíts egy mosolygós edzés utáni szelfit, amire ránézel és vágysz az érzésre.

2. Tedd rutinná az edzés időpontját. Írd be a naptárba is, így akkor nem lehet semmi más fontos dolgod.

3. Nézz sűrűn tükörbe - mind a pozitív, mind a negatív motiváció segít!

4. Olvass fitness témájú magazinokat, blogokat, fórumokat!

5. Ha stresszes vagy, emlékeztesd magad arra, hogy milyen jót tesz ilyenkor egy kemény speedfitness edzés!

6. Az edző rengeteget segít. A TopForma speedfitness edzői kedvesen motiválnak és segítenek.

7. Gondolj gyakran arra, hogy milyen leszel 5-8 év múlva!

8. Vegyél speedfitness bérletet. Súlyt veszíteni nagyon jó, de pénzt veszíteni nagyon rossz. A bérlet anyagi ösztönzést jelent, hogy elmenj edzeni (ha már megvetted :-))

És most irány a TopForma!


Kiemelt bejegyzés
Legutóbbi bejegyzések